Thursday, March 19, 2009

Sedar part 2...

Salam..
skrag aku dh berubah dgn ape yg terjadi..
aku xblh blk ke masa lampau. itu xmungkin, walaupon saintis barat mengkaji,
tp perkara ini xkn berlaku..
aku kena teruskn ape yg dh terjadi pada aku..
aku dh sedar skrg, pilihan ada kat aku..
samada aku nk berubah, atau kembali kepada dulu..
kedua2 nye Allah izinkn jika kita pilih salah satu...
TEPUK DADA TANYA IMAN...

aku pilih untuk berubah... berubah kepada mendekatkn diri pd Allah..
aku bersyukur kerana diberi peluang dan masa untuk berubah..
perkara yg paling berat adalah istiqomah..
ramai org blh berubah, tp xramai org blh istiqomah, rite?
jd, sokongan famili n rakan2 amat diperlukn supaya perubahan
itu dapt diteruskan..
sejujurnya, aku memerlukn sokongan, terutamanya seseorg (she) yg telah buat aku
sedar utk aku teruskn perubahan ini..
bukan sekadar seorg kawan sahaja, tp sbgai isteri aku...
insyaAllah...

No comments:

Topblogs @ iLuvislam Free Hit Counter