Thursday, October 29, 2009

'The Reds Warriors'

Assalamualaikum ..


Kali ini kita cakap pasal bola pulak. Ye la, pasukan kelantan dah menang separuh akhir pertama Piala Malaysia di Stadium Sultan Muhammad IV. Tahniah! 2 - 0 mengalahkan pasukan Perlis. Perlawanan itu menjadi sejarah jugak sebab Menteri Besar Kelantan, Tok Guru Nik Aziz sudi datang utuk memberi sokongan kepada pasukan Kelantan. Tentunya, penokong dan pemain kelantan berbesar hati dengan kehadiran pemimpin no 1 negeri itu.

Menurut Harakahdaily, Presiden dan ahli2 jawatankuasa KAFA yang menyambut kedatangan Tok Guru yang tiba selepas solat Isyak. Sebelum perlawanan dimulakan, Tok Guru terlebih dahulu mengaminkan doa bersama para pemimpin serta pemain. (Sesuatu yang jarang berlaku semasa perlawanan bola sepak, aku rasa la)..



Malam itu jugak, Tok Guru menghulurkan sumbangan peribadi berjumlah RM5000 kepada pemain dan pengurus pasukan. Malah, Tok Guru berjanji akan memberi sumbangan melalui kerajaan negeri jika pasukan Kelantan berjaya melangkah ke peringkat akhir Piala Malaysia. ( Harap2 Kelantan berjaya la. Sama2 kita dokan)


~Sh@ring is C@ring~

No comments:

Topblogs @ iLuvislam Free Hit Counter