Saturday, September 6, 2008

16 September

Kenyataan DSAI untuk membentuk kerajaan pada 16 September membuatkan Kepimpinan kerajaan tidak senang duduk. Telah ramai MP BN berikrar untuk setia kepada parti. Tetapi, BN telah mengatur strategi dgn mengadakan program pemukiman di luar negara. Adakah kerajaan bimbang peralihan kerajaanakan berjaya sehinggakan program ini diadakan? Utusan melaporkan TPM menafikan program ini bertujuan menghalang wakil rakyat BN menyertai pembangkang. Adakah tidak cukup dgn sumpah janji yg dilafazkan? Nampaknya kerajaan tidak mempercayai wakil rakyatnya sdiri sehingga meluluskan program pemukiman ini.

3 comments:

Anonymous said...

anuar is greater liar in mlsia now.. but most people believe in him cuz, they are to idiot to accept the truth. nothing happen at 16 sept. believe in fact. anuar gonna liar again to us.. even anuar afraid to muqabalah. it show he, dont believe in islam. ar u still to defend him..?

to know the truth.. we need to think.. use ur brain..

Mr Hafiz said...

i cant agree more..bravo!

m_farid said...

salam..
jikalau anwar,(bkn anuar)berbohong sekalipun, kenapa pemimpin umno gelisah sehingga menyuruh MP BN berikrar dan menghantar MP ke luar negara untuk lawatan sambil belajar.
adakah masa ini adalah paling sesuai untuk MP 'melancung'. kenapa tidak di masa lain. lebih baik duit tersebut digunakan untuk kegunaan rakyat...

Topblogs @ iLuvislam Free Hit Counter